BILDDAGBOKEN ÄR SÅÅ KUL!! och inte alls pinsamt..

ska ta massa sånnahär nu:
2010:

har du haft pojkvän/flickvän? - mjo. eh.
har du hånglat med någon? - nej, aldrig.
har du kramat någon? -  ofta man kramas.
har du hatat någon? - hehe (a
har du sagt "jag älskar dig" till någon? - japp.
har du varit kär? - ye.
är du kär nu? - vem vet.
i vem? - vem vet.
kan du vissla? - JAG ÄR GRYM PÅ DET!
äger du mer än 5 par string? - wtf.
äger du en mascara? - nej.
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nepps.
är du en fjortis? - ja, som fan.
är du emo? - JA, seriöst.
gillar du vältränade killar? - HE HE (a)
gillar du nörd-killar som pluggar 24/7? - älskar.
gillar du bad-boys? - hah.
gillar du tjejer? - ja, mattan min babe.
är du bisexuell? - ja, som bara den.
har du över 10 bhar på dig just nu? -  ja. :$

har du nångång tyckt om någon i din ålder? - jadå.
kan du köra skoter? - haha, jaaaadå!
är du brunett? - nej, SVARTHÅRIG!! = emo :(:(
är du blond? - nej, inte det minsta faktiskt. 
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - ja? eller va?


helt seriöst,
vad har du på dig för underkläder: trosor & bh?
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - lite äldre än mig.. 20.
den yngsta? - 15.
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? - nämen gud, uschnej.
vet du vad oral/anal sex är? - ?


senaste?
vem fick du sms av senast? - eric.
vem skickade du sms till senast? - eric.
vem ringde dig senast? - pappa.
vem hånglade du med senast? -  hampäähbooii.
vem pussade du senast? - hampus.
vem kramade du senast? -  mattan min babe.
vad drack du senast? - kaffe.
när däckade du sist? - har aldrig däckat? daah.
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? - har tagit bort alla pinsamma frågor, men visst (a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0