ganska gosig helg måste jag säga.

hihi. gosigt igår, gosigt idag, mindre gosigt ikväll, spelade ju call of duty med mathilda, tim och simon aka mina "vänner" som lurade mig osv.. menmen.. vann ju självklart ändå, så det är chill :) imorgon äre sista dagen på lovet, det ska firas som fan genom att sova! sen börjar ju skolan och allt igen.. även träning. gaaaaaaah. därför sova känns ganska aktuellt imorgon. på måndag blire även att färga håret :D:D antingen svart, jättemörkbrunt eller bara mörkbrunt.. får se vad jag känner för för stunden. ehe. nu har jag ju någon konstig hårfärg som jag absolut inte kan stå ut med, typ mörkbrunt/brunt-rött.. illa. men nu måste jag sova ju.. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0