gud vad jag saknar sommaren.

klassparty.
eh, fotbollsvm i guess.
midsommar.
sailet.
midsommar (?)
hasslöfestivalen.
trummenäs.
andrea och jag hade städat trädgården efter party. hittade en hel del grejer, lagom random. :s
jag skulle övervinna min höjdrädsla, kunde slutat bättre.
klassparty någon gång.
hasslöfestivalen.
oj, inte en aning. va nog iaf hemma hos adam?
städa efter party igen. hah, underbart pigga!
underklädersparty. haha fast nä. menmen.. 5 pers delade på en 1,40 säng. gaanska otrevligt faktiskt.
kalas?
på emmas land. HAHA.
tältning med folk. ganska okej kväll.
HAHA. andrea♥ vi va påväg till trummenäs, så hade vi askul åt att erik ställde sig på familjeparkering när några skulle in och handla. äh. usch. jag orkar inte lägga upp fler bilder nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0