insåg nyss att jag inte har något liv.

suger ganska hårt faktiskt. men seriöst, att blogga är bevis på förmycket fritid, och ja, det kan man väll kanske säga att jag har.. fast nä justdet, jag går ju samhäll/ekonomi, då blire dåligt med fritid. hur hinner jag blogga? ehe. det gör jag inte. och se så kul bloggen är. ska kanske ta tag i den, börja lägga upp bilder osv. men det får bli senare, för just nu är skolan mitt liv. great. ska ju kanske byta skola också, då lär det ju inte bli mindre plugg precis. somsagt: det suger. blir samhäll på galären/john bauer, har jävligt svårt för att kalla det john bauer, eftersom jag gick högstadiet på galären, och då hette även gymnasiet det. menmen.. det är sånt man får leva med. ska snacka med lärare/rektorer imorgon, så jag får helt enkelt se hur det blir! måste ju hälsa på någon dag också och kolla läget och allt sånt. oj, detta blev långt.. och imorgon ska lilla moa gå upp tiiiidigt för att gå till tandläkaren, SUG KUK!! om ni inte förstod: nu måste jag sova. vi hörs imorgon och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0