kanske är de helt enkelt en hinna av rädsla, av ensamhet och av trötthet.

rubriken har inget med vad jag gör för tillfället att göra, men, tyckte att den passade in på dagens/mitt humör just nu.. men är med mina babes nu då. skulle bara vilja tacka för att ni finns osv.. hah, nejmen.. eller jo, men vafan.. HAHA. får damp. fortsätter att dö lite mer för varje minut som går.. fyfan vad njvofnjibfsrmp.. :( för tillfället sitter jag och sjunger miio-låtar.. nivet, dendär gruppen man lyssnade på när man va typ 7? :) hah, underbart. allt är så underbart, verkligen. aja, nu ska jag gå tillbaka till domdär jäkla töntarna, bonde söker fru på tv ju♥. måste även meddela om att emmelie och jag nyss kom på att simon typ är våran syster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0