malmö <3

så jäääääääääkla underbart!!!!!!!!!!!! ikväll blire antagligen att åka till bondeland och träffa några.. hahahahaha. eller aa.. ska vi säga som kommer från karlskrona.. menmeeeeeen.. ha en trevlig kväll allihopa för det tänker vi ha! :D:D:D:D:D:D pusssssssssssssssssssssss. just nu leker emmelie och min faster modell.. jävligt snyggt om jag får säga det själv!!!!!! haha justdet, min faster är dum.. :(:(
'
helen går ut på balkongen..
helen: här ska jag stå på måndag och se på när malmö tar guld!!!!!!
jag: eeeeh, malmö?! neeeeeeeej..
h: vem vinner da?
j: AIK!!!!!
helen kollar på mig som om jag va dum i huvudet..
helen: AIK?! dom ligger ju förfan på 9onde plats..
jag: vet.. men man kan ju inte svika bara för att dom råkar vara dåliga..
h: du är ju en ekberg, du ska fan inte hålla på AIK!!
'
aja, nu ska vi drrrrrrrrra.. chachaa.. (måste passa in liksom..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0