nu tar jag tag i detta.. eller?

faaaaaaaaaaaast nä.. eller jo. ska börja blogga "normalt" igen, men det får bli först efter att jag har varit i malmö. då kommer det även mycket mer bilder osv.. känner att det kan bli gaaaanska kul. eh. känner även att jag är jäääääävligt hungrig och har ett jääääääkla behov av att träna. fan. ska upp 7 imorgon, så jävla nice!!!!! ska till tandläkaren.. men mina älskade föräldrar ska ju följa med och hålla mig i handen så det är lugnt, med tanke på att jag började gråta sist.. ehe. jag har inte tandläkarskräck, absolut inte.. (a) SEN TAR JAG OCH EMMELIE TÅGET TILL MALMÖ 11.38.. fan vad gott!!!!!!!!!! kommer hem på fredag eller lördag i guess.. :) menmen.. nu ska jag packa.. vi hörs bitches.. pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0