saker som du sa, bättre än osagda, men det du aldrig sa borde verkligen sägas: så blir det alltid med dig.

Hör att du ångrar dig, och jag ångrar dig. ASSÅ.......... JAG ÄR SÅÅÅÅÅ JÄVLA SUR!!!! haha, helt sjukt faktiskt. sitter och gråter, skakar och skrattar, så jävla skrattretande. HAHAHAHAHA. vet fan inte varför jag skriver det på bloggen ens. men måste fan skriva av mig....... HAHAHAHAHAHAHA. åååh fyfan :( fyfan vad irriterad jag är. skulle nog kunna döda någon nu :( fast nä.. hahahahahahahahahha. åh herregud. vet inte vad jag ska skriva. SÅ JÄVLA OMOGET. bete dig som om du vore ** och inte som en jävla 12åring som nyss förlorat på wow och försöker skylla ifrån sig på alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0