ska vi köra ett deeptalkinlägg så att jag kan sova gott inatt eller?

svar: nej, inte riktigt. kan inte säga exakt vad det handlar om.. men.. jag blir bara så sur ibland, så besviken. och när det väl är en sak som är dåligt, så hittar man alltid massa småsaker som inte alls har med det att göra som också är skit. men det är småsakerna som får en att bara vilja skita i ungefär allt. asså. att leva helt isolerat från omvärlden nu hade inte varit fel känner jag. haha, fast jo, lite kanske. men.. aa. vet inte vad jag ska skriva. kommer antagligen ångra allt detta imorgon ellernått, menmen. har ju blivit emo, och det får ni leva med! :) nej men, det är skönt att skriva av sig.. jag tvingar ju trots allt ingen att läsa min blogg. men back to business again.. alla har dåliga perioder osv. det vet ni antagligen redan. det vet jag också. och jag vet att det kommer lösa sig, på ett eller annat sätt. men.. jag har så jävla lätt att ge upp saker. jag orkar inte lägga ner hur mycket tid och energi som helst på vissa grejer. det är liksom inte jag. sure, jag har ett jäkla tålamod och jag är envis som fan, men.. aa.. när det väl är en sak som är dålig, så dyker det alltid upp så mycket småsaker, bla. skolan, kompisar, osvosv.. sen en sak också: ibland känner jag mig så jävla ful :s och jaja, det är folk som skrattar för att dom inte tror mig, folk som bara säger "haha, sluta, du är ju skitsöt" men nejnej.. jag har sånna perioder.. jag tycker inte att jag ser bra ut.. vissa som känner mig vet att jag tillochmed har gråtit ett visst antal gånger för att jag tycker att jag är ful osv.. sjukt va? det kan man inte tro om man inte känner mig sådär sjukt jättebra va? ;) haha skojar. typ. haha. men somsagt, alla har vi våra perioder :) godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

Älskar dig snygging, du e best...o snyggast!!!<3

2010-11-12 @ 18:22:17
URL: http://http//hidling.blogg.se
Postat av: emma

Älskar dig snygging, du e best...o snyggast!!!<3

2010-11-12 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0