WIIHOOOUW!! party ikväll eller? svar: nej.

HAHA. eller.. vad vet jag? sånt man märker :):) dock verkar karlskrona litedött ikväll? eller aa, ikväll och ikväll.. ganska ofta. men extremt dött ikväll. aja, hursomhelst, snart kommer mina babes. blir goskväll hemma hos mig med idol osv.. dom skulle typ gå.. snart.. hahahaha fyfan vad jag har tråkigt.. :( och jag hatar att vara hemma själv.. så, joina? jk. för snart kommer emma och felice. va ett rejält tag sen sist. eller aa, förra helgen. men då va vi ganska många, så.. inte riktigt samma sak. + att vi stack på fest och allt va vi nu gjorde den kvällen.. aaaaja, nu ska jag klä på mig osv.. vi hörs kanske senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0