You're a liar, you're a cheater, you're fool.

deeptalk på g. haha, nejmen.. känner bara att det hade varit ganska trevligt nu. det behöver absolut inte ha med något som har med nutid att göra ellerså, men ja, typ bara allmänt. kan börja med att jag gillar inte människor som ljuger, människor som är falska osv. ärlighet varar längst. that's it. och nu ska INGEN ta åt sig, för detta har att göra med det "förflutna".. om man har hört/ misstänker att sin kompis ha något på g med ens ex, så frågar man kompisen, hon svarar nej, då äre liksom "okej fine." jag hade inte blivit sur över något sånt. men ja, om man sen får reda på att hon gör det, att ryktena är sanna, då blir jag jäkligt sur. sånt kan jag störa mig på så att jag vill dö typ. okej, fint att dom har något, good for them. men att kompisen har ljugit en, rakt upp i ansiktet, det är så.. fittigt. samt om man frågar en kille man har något på g med om han håller på med en tjej, för att man har fått den känslan, och han svarar nej. sen får man bevis på det. det är också något som gör mig så jävla arg. har varit med om det, och ja, jag stör mig på det fortfarande. inte för att jag bryr mig så, men att det ska vara så jävla svårt att vara ärlig? det fattar jag faktiskt inte. sen ett annat exempel, som får mig att bara vilja skita i allt, hur svårt det än är. om man "håller på" med någon, som skriver med andra ohså. tjejer, ni vet vad jag pratar om. man tycker om killen förmycket för att skita i honom, men samtidigt.. så vill man inget hellre. för alla borde lära sig att hålla sig till en person. seriöst. om jag skulle hålla på/vara tillsammans med någon som gjorde så, då hade jag nog låtsas som ingenting från början, försökt att inte bry mig, för att se om det blev bättre. men, om det inte hade blivit det, tillslut hade jag gett upp. och ja, det är självklart att killen ska få ha tjejkompisar, men om det blir mer, äre bara tack/hej typ. seriöst. att lägga ner tid på människor, som har.. (ska låta mogen nu) som har hjärta att göra så, är bara onödigt. och ja, äh, ville bara skriva av mig lite. men ingen tar åt sig, så blire bäst så. hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0