fan vad jag älskar skolan!!!!!!!!!!!

är på så underbart seriöst umör idag.. fick nyss reda på att jag har psykologiprov imorgon, trodde det var nästa vecka, men nejnej.. fan vad jag älskar det <33333. så underbart att bara plugga hela kvällen och all ledig tid man har........... något annat underbart är 3 timmars håltimme <33333333 älskar skolan. sååååå.. nu blire plugga järnet.. enda roliga med denna dagen är väll idrotten, vi ska nämligen bowla, och aa, är man kung så är man. efter skolan blire träning en stund. sen kanske övningsköra....... om mamma har fått dedär pappret dvs. omg. blir riktigt läskigt. men nu ska jag plugga mig till döds. tja.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

övningsköra e inte så svårt :)

2010-10-21 @ 16:42:59
URL: http://sweetaswille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0