fan..

va ska jag börja? håller på att bli sjuk igen för typ 9584983892 gången.. väldigt otrevligt måste jag säga. har galet ont i huvudet.. orientering idag också, gick väll helt okej, fast ändå inte.. hittade tillräckligt med kontroller på tillräckligt "kort" tid (2,5 timmar), men har galet ont i benen och känner att jag kommer få träningsvärk imorgon. är inte precis på topp just nu om man säger så. veckan är helt full utav saker jag ska göra.. blä. hatar sånt. imorgon ska jag till tandläkaren, på onsdag träna, på torsdag matteprov och på kvällen körskolan och på fredagmorgon tandläkaren igen och sen samhällskunskapinlämning med massa eufrågor .. och på det så kan jag ju även nämna att jag har tandläkarskräck som en liten 5åring.. åååååååååååh. menmen.. får väll försöka överleva.. aja.. vad är skönare än att ut och gå en runda när man mår såhär? - ingenting. så.. nu ska jag ut och gå med emmelie och simon. kommer nog in ganska sent för det finns mycket att prata om med två underbara vänner som dom. så vi får se om vi hörs sen ikväll. godnatt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0