ganska okej dag.

jääääääkligt nice faktiskt. har sådär lagom träningsvärk för att inte kunna gå upp/ner för trappan.. menmen.. slutade tidigt idag. jäkligt tidigt faktiskt. sen gick jag och träffade jannis en stund och efter det åkte jag och köpte skor med mamma.. blev 2 par. köpte två svarta, duktigt av mig! brukar ju mest gilla bruna vinterskor, men kände att svarta va nödvändigt ;). denna dagen ska jag enbart ta det lugnt. ska snart kolla kungarna av tylösand eftersom att jag va upptagen igår så att jag missade det. illa. och efter det så ska jag börja om med att kolla på desperate housewives. så det blir första avsnittet av första säsongen, gosigt. sen ikväll kanske jag ska fiska (?) med julia, rikard (bror) och david. hahaha. får väll ser hur det blir med den saken ;). hm.. jo imorgon, om någon av mina älskade vännder vet party eller något i den stilen är det bara till att höra av sig om ni inte skulle ha något emot mig, emma och felice. haha. men nu ska jag kolla film, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0