godkväll alla söta.

nu är det som såhär att jag ska berätta om dagen.. först skola då.. började halv 10, gaaaaaaanska chill. förövrigt ganska tråkig dag. menmen.. behöver inte göra matteprovet på torsdag.. så det är inte jättemycket plugg denna veckan. åt på subway med mattan, olivia och maja. slutade halv 3 (tror jag?). då gick jag och drack kaffe med frida och felicia. sen träffade vi massa annat folk också där. efter det blev det tandläkaren...... fyfan säger jag bara! kolla inlägget under så förstår ni.. grät fan i 2 timmar. aja.. direkt när jag kom hem slängde jag mig i sängen och sov. kollade på remember me när jag vaknade. somnade om. vid halv 9, 9 väckte lotta (pappas sambo) mig. då skulle vi käka glass med varma hallon och blåbär på och kolla sommaren med göran. ganska gosigt. meeeeeeeeen. har beslutsångest as hell.. vetifan hur jag ska göra.. tandställning eller inte.. det är frågan.. ska ha bestämt mig om 2 veckor. bläääääääääääääää. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0