rubrik?

jag håller nog på att bli galen. aja.. nog om det. just nu springer jag runt i rummet, städar och dunkar höög musik (dock deppmusik, fast.. det är peppande deppmusik så vad spelar det för roll liksom?). ganska nice faktiskt. kom hem från stan för en stund sen, va ju därinne med mathilda och handlade present till maja, ska ju till henne ikväll. och med tanke på att det finns en chans att hon läser detta så skriver jag inte vad vi köpte. aja hursomhelst.. kom hem, skulle byta om, hittade inget att ha på mig. haha, ska ju bara vara hemma, men ändå. alla mina mysbyxor ligger i tvätten, och eftersom att man inte kan ha något annat när man är hemma så fick det helt enkelt bli morgonrock. snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0