så jäkla utmattad.

vaknade 6, gick upp, började fixa mig. sen kollade jag schemat, vi började tydligen halv 10 och inte 8. så somnade om. sen fick jag skynda mig som fan. vädret suger. hatar regn. slutade ganska tidigt. typ halv 12. ganska skönt att vara hemma när det regnar och sånt, men ja. sen då somnade jag hemma. vaknade av att min något onormala bror petade mig i ansiktet och sa "vi ska åka om 10 min, du borde fixa dig". sen åkte vi till kusinerna, och grattis säger vi till min söta lilla kusin gustav som fyller 14 idag. haha ;). aja.. nu är jag hemma iaf. trött som fan + att jag börjar 8 imorgon. ingen bra kombination. aaaaaaaaaja. nu ska jag duscha, sen sova. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0