seg idag eller? svar: ja.

känner att jag är jäkligt seg idag. skulle ju egentligen duscha. meeeeeeeen.. jag orkar inte. sen känner jag även att jag behöver äta eftersom att jag bara har levt på pizzasallad och mjölk dom senaste 36 timmarna. sen måste jag bädda sängen. haha. så jäkla jobbigt. sitter i sängen, eller.. halvligger-mot-väggen-så-att-man-får-sjukt-ont-i-nacken, precis så, då fattar ni vad jag menar va? :) aja, lyssnar på bra musik iaf, inte jättetaggande, men.. äh, om man skulle ta tag i sitt liv och börja göra något utav allt nu? jaaaaa. såå, hejdå.
Och alla dansar och dom ler när dom sjunger om ångest,
och DJn spelar samma låtar för hundrade gången.
Finns inget här att hämta, bara misär och längtan,
så håll mig hårt för ikväll är jag så jävla ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0