åh vad det är drygt med msn!!

asså.. inte drygt "drygt", utan drygt med folk som loggar in och ut hela tiden.. skaffade ny msn samtidigt som jag fixade den nya bloggen (alltså denna), tänkte "härligt med ny msn, nu ska jag bara ha sånna jag känner och har kontakt med." men likförbannat så har man minst 90 online varje gång man kollar.. och seriöst.. hur många utav dom är "viktiga"? och ja gottfolk, anledningen till att jag i stort sätt alltid har statusen "upptagen" på msn: så sjukt drygt när folk loggar in och ut hela tiden, och då är det folk som man kanske inte ens känner.. till exempel en såndär dag som man bara går och längtar sig igenom, för att man är så jäkla irriterad och tänker att då blir säkert nästa dag bättre.. så in på msn när man kommer hem.. när man väl är inne så loggar samma jäkla randomperson in och ut ungefär 10 gånger.. och då heter personen oftast något i stil med "booii" i slutet av namnet.. så.. dax för ny msn inom snar framtid! och den ska enbart vara för personer jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0