en av moas spontana idéer..

jag funderar starkt på att färga mitt hår ljust igen.. är ungefär ganska exakt ett år sen jag gjorde det förra gången.. hm. trivdes ganska bra i det osv.. problemet är dock att jag hatar utväxt! usch.. ångrar att jag inte färgade håret ljust innan jag åkte till spanien, då hade det nämligen blekts en hel del på naturligt sätt, + att man ser grymt mycket brunare ut när man har ljust hår.. kommer dock inte vara "brun" (haha, vad man nu kallar det.. jag anser inte själv att jag är sådär värst jättebrun, menmen..) så länge till, och då känns det onödigt. en annan sak som är onödigt med denhär färga-håret-ljust-igen-grejen är att jag personligen tycker att det är mycket snyggare att vara brunett nu i vinter.. men det är min uppfattning om det hela ;) pusstja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0