ett helt okej seriöst inlägg..

hm.. ligger för tillfället i sängen med en flaska vitaminwater.. har tänkt på saker och ting. antingen börjar jag blogga på riktigt, eller lägger jag ner det hela. om jag ska fortsätta så innebär det att jag måste hitta något som bloggen ska handla om.. för detta är seriöst ganska tråkigt. jag har aldrig något "viktigt" att skriva längre.. har även tänkt på en annan sak.. finns folk som har kommenterat och frågat om bilder på navelpiercingen.. hade ju kunnat lägga ut en bild.. men f*n vad mycket åsikter det hade blivit.. hm. är det "nakenbilder" att lägga ut bilder på sin mage elrlrlelerlerlr? okej förlåt.. skulle vara seriös. fast nä.. jag orkar inte det. inte pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0