hej, det var längesen..

ingen uppdatering igår.. pluggade ihjäl mig typ, vilket det kommer bli mer av sen. måste verkligen plugga till detdär jäkla geografiprovet som vi har imorgon.. känns som att jag inte har gjort annat än att plugga till det dom närmaste 5 dagarna.. usch. aja, coopertest idag på idrotten.. vart sjuk i ungefär en månad, vilket får bli bortförklaringen till min inte så jättebra kondition, men jag kom väll iaf runt, haha. äh, det gick bra ;) man får se det positivt: kan ju knappast bli sämre nästa gång.. och detta skulle vi ju mäta för att se om vi förbättrar oss.. så ja ;) men nu ska jag plugga.. först blire det sista geografiplugget och efter det blire psykoligi, vilket jag personligen tycker är det roligaste ämnet i skolan, så det är chill :) pusshej mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0