hey sweetie! well, i need you here tonight.

fan vad underbart allt är. eller aa, i stort sätt allt faktiskt. veckan kommer dock bli dryg, men en dag avklarad iaf. imorgon är det skolfoto kom jag på nu, ojoj. och på onsdag konditionstest :s (</3) kommer säkert gå.... jättebra, verkligen. fast nä.. buhuu.. min kondition är inte på topp precis.. är dock fortfarande lite halvsjuk (ont i halsen/sjukt trött), så kan ju skylla på det lite ;) ehe. har precis kollat på linas kvällsbok.. underbar film det :) nu tror jag att jag ska kolla på madicken faktiskt :$ haha. jättegullig! hursomhelst.. nu ska jag fixa & dona lite.. sen blire madicken somsagt.. vi hörs kanske sen :) hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0