naw, lilla emma..

"Imorgon åker familjen minus filip, och moas familj till stockholm, men den jävlen är ju i spanien så hon ska inte följa med. Så det kommer väl inte riktigt bli så roligt som det kunde blivit, men whatever." fran emmas blogg.. gulligt av henne!!!! men emma, jag lovar att jag hanger med nasta ar!!!!!! det blir niiiiiice :D hade aven tankt att du och jag kan ta en weekend i malmo snart.. vi har en del att prata om! tack for att du finns forresten.. och en sak till: hoppas att du tvingade mamma att kopa natt fint till mig!!!!! jag ringer dig sa fort jag kommer hem.. vi MASTE prata!!!!! puss pa dig, du ar bast!!!!!!!!!! hahahahaha!!! kom pa varsta saken ochsa om oss.. vi har dock haft samtalsamnet uppe forut.. men: bros before hoes!!! om du fattar vad jag menar.. vilket jag vet att du gor......

Kommentarer
Postat av: Emma Hidling

Hihihihihiih det hoppas jag verkligen du gör!!!;) You bet att vi gör, brothers from diffrent mothers (A) pössssssgöllet!

2010-09-07 @ 21:58:13
URL: http://hidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0