sista inlagget.. sen ar jag hheeeeemmmmmmaaa.

ganska nice sa.. borjar bli liite trott pa att det ska vara sa varmt faktiskt, sen hittar jag inte pluset.. men ja.. plus att jag ar sjuk.. lala.. vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.. menmen.. kommer hem pa mandag formiddag.. flyget gar 7 fran spanien.. men vi aker harifran redan vid 4 pa morgonen.. :( sen blir fika och shopping med mina sotnosar. juuuustdet.. fan vad nice att komma hem. har hela nasta helg uppbokad ocksa.. fredag blir goskvall med nagra sa mattan (mathilda) nu.. sen lordag blir paaaartykvall med fina tjejer, sjuuuuukt fint det :) menmen.. nu ska jag mog borja dra mig hemat.. eller nej.. for vi ska typ.. till nagat stalle nu.. haha. vet fan inte vad det ar :D men vi hors nar jag har kommit hem.. och da kan jag ju aven skriva riktigt igen.. ;) ehe. men ha det sabra och sakna mig inte formycket nu! pussssshej alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0