you're amazing.

rubriken har egentligen ingenting med vad jag tänker skriva att göra, men tyckte att den passade ändå. ganska nice dag.. lite blandade känslor och så. menmen.. började med skola, chill dag, halv 10 till 2. direkt efter skolan åkte jag hem till mammi och packade, efter det hem till pappa. fixade nya sängen.. dubbelsäng blevre, inte illa! känner dock att jag håller på att bli sjuk.. men imorgon äre psykologiprov och det tänker jag inte missa, så ja, jag får helt enkelt se till att vara frisk imorgon. har även tänkt en hel del en dag som denna. jag älskar verkligen mina vänner, min familj, min släkt. ja, dom flesta i min omgivning. och jag är så glad att jag har er, verkligen. ni är helt underbara. och jag har världens bästa kusiner. ♥
'
4 år, jag tänker på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0