fin kväll med fina tjejer!

osvosv.. vi har typ pratat massa och LYSSNAT PÅ JIMMY JANSSON, till mattans stora förtjusning. och dom fina tjejerna är ju då mattan, julia och klara. hihi. är riktigt jävla trött nu. åh. och imån blire att stiga upp tiidigt. ska till stan med papp vid 11tiden, fyller ju nämligen år på torsdag. sen kommer även simon imorgon. gos:) kommer antagligen inte blogga så mycket mer under lovet. men LOVAR att jag ska bli bättre när skolan har börjat. och på torsdag ska jag även söka jobb, färga ögonfransarna och ögonbrynen och åka in till stan med mattan och simon. hihi. ÅH JAG DÖR. är så galet trött och har så jävla ont i huvudet, + att det luktar chips som fan i mitt rum (MATHILDA, JAG SKA DÖDA DIG!!) aja, nu borde jag sova. puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0