Everything is going right!

aa fast nä, kanske inte riktigt. men ja, jag lever, och nej, jag kommer inte dö:D och har ju inte bloggat på länge, kan bero sig på att jag har varit lite krasslig då;) sen blevre sjukhus osvosv.. sova där. kan vara något utav det absolut oskönaste jag gjort i hela mitt liv! men.. kung som man är så tjatade man lite och fick åka hem igårkväll iaf, men har vart där imorse också, men nu äre förhoppningsvis slut med det?:D hah, fan vet jag? det enda jag vet är typ att jag lever, och förmodligen kommer jag inte dö på ett tag! sånt man märker. aja, hursomhelst, åkte hem igårkväll, och då kom min underbara pojkvän och sov hos mig, hihi:) bäst är han! sen va jag ju tvungen att åka in till sjukhuset idag vid 7tiden, och då åkte han till skolan. ser ut som en knarkare. om polisen hade sett mina armar nu hade dom fan tagit blodprov. mina armväck är helt sönderstuckna av nålar, kanyler och grejer. ehe. aja, nu ligger jag i sängen och lyssnar på lars winnerbäck. omg, vilken man. och nu kom jag även på att jag missade solsidan i söndags pga allt, så nu blev allt lite underbarare, för nu ska jag kolla på det:D vi hörs. godnatt osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0