'cause baby when you're around, it's a whole new world.♥

underbar helg med underbar person. hihihihi. har typ bara.. kollat pokémon och harry potter, gaanska gosigt faktiskt. eller aa, ganska jättegosigt. sen har vi gått, jättelångt:( enda till ica.. okejokejokejokej.. nu måste jag göra dethär klart, en gång för alla.. simon är kvinnligare än mig:(
1. han lagar godare mat/är bättre på att baka.
2. jag tog grön klubba, han tog rosa.
3. han har rosa tandborste, jag har mörkblå/vit.
personligen tycker jag att detta är nog med bevis för att konstatera vem som är den kvinnliga:) men jag tycker om honom ändå, jättemycket faktiskt♥ hihi. kom på att jag knappt orkar skriva mer nu, måste verkligen sova.. aja, hursomhelst, imorgon fyller jannis år, så då ska jag, hon och nathalie ut och äta. det blir mys. sen måste jag bara tillägga en sak till, att snart kommer jag dö lite.. min älskade mathilda (inte mattan, för nu är jag seriös) ska till sälen :(:(:(:( bara lämna mig här hemma.. åh vad dåligt.. men nu ska jag sova. godnatt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0