jag har ett monster i min väska..

nu är det somsåhär.. ska försöka beskriva.. om jag slutar skriva, och någon hittar texten är det ok att publicera. så om denna text får ett hastigt slut, så har jag antagligen bara förblödigt.. jag skulle hämta mobilladdaren i min väska.. så jag sträckte ner handen och började leta, utan att titta.. när jag äntligen hade fått tag i laddaren, så tog jag upp handen igen, då var mitt finger fullt med blod? + (utan att krydda) ett fett jävla köttsår?! jag måste ha ett månster eller något annat farligt i min väska.. vågar dock inte kolla.. och nu, för att ni ska få en klarare bild av detta fallet, så ska ni få ta del utav mina paintskills igen..
känns som att monstret ser ut ungefär som något i denna stilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0