skulle städa.. men det sket sig.

ser bara värre ut än när jag började.. ehe. aja.. dagen har varit suuuuper!! :D:D ledig, så har vart med hanna. började med att hon ringde och väckte mig vid halv 10, så 20 i 10 gick jag till henne, så åt vi frukost och pratade osv.. sen gick vi till maxi och handlade.. när vi kom hem gjorde vi smoothie, sen blevre ansiktsmasker.. kommer dock inte visa några bilder på det ;) HAHA. aja.. sen kollade vi på "det okända", eller aa, båda somnade.. imån blire skola som fan.. tråkigt. aja.. blir nog ganska chill ändå? och efter skolan ska jag till fjanten och spendera min helg (?) där.. vet inte riktigt än:) sånt man märker! tror att det blir så iaf. aja, nu ska jag duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0