Fett chill början på dagen, sen gick det utför.. EHE. sjuk igen, highfive!!

Började 10, så åkte in till stan med mammi och fikade innan. Två lektioner idag, slutade kvart över 12. Efter det gick jag och Olivia och solade, sjukt skönt.. Änsålänge var dagen perfekt. Stack och tränade en stund. Sen hem till älsklingssimon, somnade direkt typ och när jag vaknade så kände jag mig typ sjuk.. Får jag feber nu dör jag. Har ju precis opererats lite, och feber i detta sammanhanget betyder infektion, och fuck no att jag tänker göra om denna helvetiska jävla operationsjävlen.. Och jättefuck no att jag tänker ligga på sjukhus igen.. Börjar ju fan bli pinsamt. Borde få stämpelkort varje gång man är där och sen få en present när man har fullt kort, eller aa, hade man fått det hade jag lätt fått minst 58393639 presenter känns det som atm.. Det var allt jag hade att säga för idag, så vi hörs imån om jag lever! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0