hej&hallå.

kom nyss hem till pappa osv. har egentligen inget viktigt att skriva, men lovade ju igår och om jag inte håller det så blire ju ett jäkla liv på er ;) hah nejmen.. helt okej dag i skolan idag. har fått ganska mycket gjort osv och imorgon äre geografiredovisning. omg. känner att det kommer gå fint asså, ehm. nej men det kommer säkert gå bra och allt. men efter skolan imån bär det av till malmö med världens bästa pojkvän :) hihi. tillbringar helgen där, så får se hur myket bloggande det blir. lovar iaf att det kommer blider när jag har kommit hem! men nu ska jag plugga lite på geografin, så kanske vi hörs imån om jag har tid och tillgång till dator och så. puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0